در گذشته برای ذخبره سازی اسناد و مدارک مهم و کاربردی ارگان ها و سازمان ها باید افراد حجم بسیاری از فضاهای اتاق ها را برای این موارد در نظر میگرفتند که علاوه بر انکه حجم بسیاری از فضا ها را اشغال می نمود، امکان دسترسی افراد بیشتری به مدارک و اسناد مهم بود و  در طولانی مدت نیز باعث کاهش عمر اسناد و مدارک ها میشد. در مقاله های قبلی در خصوص انواع سیستم های بایگانی ریلی و کاربرد آن ها در شرکت های خصوصی و ادارات دولتی توضیحاتی مطرح شد و دانستیم که استفاده از بایگانی ریلی و قرار دادن ان در محیط های عمومی و خصوصی، بر امنیت اسناد و مدارک تاثیر بسزایی دارد. امروزه میتوان گفت در بسیاری از دانشگاه ها به دلیل پذیرش بی شماری از دانشجویان امکان نگهداری اسناد و مدارک دانشگاهی از جمله پایان نامه و مدارک تحصیلی و غیره از اهمیت بی شماری برخوردار می باشد همچنین امنیت مدارک و زونکن ها و غیره میتواند در دانشگاه ها  بسیار مسئله مهمی درنظر گرفته شود. البته با توجه به رشد بی شمار دانشگاهها استفاده از بایگانی ریلی یک امری بسیار حیاتی است که در جهت بهینه سازی فضا بسیارکاربردی میباشد، در ادامه به بررسی مزیت های بایگانی ریلی در دانشگاه ها میپردازیم پس با مجموعه پومر همراه باشید.

بایگانی ریلی

بایگانی ریلی

بایگانی ریلی چیست؟

بایگانی ریلی پومر یکی از سیستم های نظم دهی جهت ذخیره سازی اسناد و مدارک در حجم های بالا می باشد. علاوه برانکه استفاده از بایگانی ریلی جهت بهینه سازی فضا ها در سازمان ها و نهادها بهترین گزینه است میتوان با کم کردن نیروی انسانی و افزایش ایمنی و نگهداری طولانی مدت از محصولات و اسناد نیز اقدام نمود. لازم به ذکر است در محصولات بایگانی ریلی میتوانید متناسب با شرایط و فضای مربوطه ابعاد و اندازه بایگانی ریلی خود را تعیین کنید. بایگانی ریلی به صورت متحرک طراحی شده است که میتواند بر روی ریل های مخصوصی حرکت کند، سیستم های بایگانی ریلی در اندازه ها و اشکال و مدل های مختلف، کاربردهای متفاوتی دارند و امروزه با گسترش تکنولوژی سیستم های بایگانی ریلی مدرنی تولید شده اند که باعث افزایش کیفیت و عملکرد بهتر دستگاه ها نیز می گردند. همینطور شما عزیزان میتوانید با حذف راهروهای اضافی در محیط ها اداری و سازمانی از بایگانی ریلی خود به آسانی استفاده کنید. محصولات تولید شده در مجموعه پومردارای مدل و کاربردهای متفاوتی می باشد که شما میتوانید برحسب نیاز و کاربرد هر کدام از سیستم های بایگانی پومر، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید البته میتوان به نمونه هایی از محصولات پومر از جمله قفسه ریلی مکانیکی، قفسه ریلی برقی-الکترونیک، قفسه ریلی اتوماتیک، قفسه ریلی ترکیبی، قفسه ریلی کتابخانه، قفسه متحرک چند منظوره، قفسه ریلی انبار اشاره نمود.

 سیستم بایگانی ریلی

سیستم بایگانی ریلی

مزایای سیستم های بایگانی ریلی

  • نگهداری طولانی مدت از اسناد و مدارک
  • دسترسی آسان و سریع به اسناد و مدارک
  • با صرفه بودن قیمت سیستم بایگانی ریلی
  • استفاده از متریال های باکیفیت و استاندارد در بایگانی ریلی
  • سهولت در انجام امور مربوطه
  • افزایش امنیت اسناد و مدارک و زونکن ها و غیره
  • قابلیت گردش هوا در طبقات به جهت افزایش طول عمر کتاب ها و اسناد و مدارک و غیره
  • حذف راهروهای اضافی در محیط های اداری
  • دارای محیط امن

سخن آخر

مجموعه پومر یکی از شرکت های تولید کننده بایگانی ریلی در ایران می‌باشد که محصولات این شرکت متناسب با نیاز هر ارگان و یا سازمانی تولید میگردد و اگر ارگان یا سازمان شما نیاز به بررسی داشته باشد تیم شرکت پومر میتواند با مشاوره مناسب شرایط خاص و امکانات فضای مدنظر شما عزیزان را شناسایی کند و بهترین راه حل و محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .